درسهای مهم روابط عمومی که میتوان از دنیای باربی آموخت
این روزها کسی نیست که با فعالیتهای تبلیغاتی بیشمار و کمپینهای محتوایی گسترده تیم مارکتینگ...
شهریور
نظریه مارپیچ سکوت یا چگونگی رشد تفکری ویژه در عموم!
در توضیح و معرفی ارتباطات آمده است که این علوم به بررسی فرآیندهای انتقال اطلاعات...
مرداد
همایش فرصت های ایران در عصر دیجیتال – IDEAS
همایش فرصت های ایران در عصر دیجیتال یا IDEAS به میزبانی شرکت رهنمان و با...
مرداد
روز جهانی روابط عمومی در سالی غریب برای اهل رسانه
روز ۱۷ می که معمولا مصادف با ۲۷ اردیبهشت شمسی میشود، روز جهانی روابط عمومی...
اردیبهشت
گزارش نویسی با ابزارهای پیشرفته تهیه و طبقهبندی دادهها
در عصر حاضر با توجه به افزایش و تعدد شرکتها و رقبای مختلف برای هر...
اردیبهشت
با جلسات مدیا ترینینگ آشنا شویم
برای فردی که تجربه قبلی مواجهه با رسانهها را ندارد، روایت یک داستان یا برخورد...
اردیبهشت
روابط عمومی با استفاده از تجربه زیسته کاربران
حضور در برخی لحظات خاص تجربه منحصر به فردی است که قابل مقایسه با هیچکدام...
فروردین
نظریه تعادل در روابط عمومی
زمانی که در حوزه روابط عمومی قدم میگذاریم چیزی که از اهمیت ویژهای برخوردار است،...
فروردین
در یک رویداد رسانهای چه میگذرد؟
یکی از سادهترین راهها برای اینکه سازمان شما در معرض بازخورد افکار عمومی قرار گیرد،...
اسفند
با یک رویداد رسانهای آشنا شویم
رویداد رسانهای (Media Event)، مراسمی است که برای افزایش اعتبار پیرامون یک محصول یا نوآوریهای...
اسفند