تولید محتوای متنی
شاید درستترین تعبیر را از تولید محتوا، بیل گیتس داشت که گفت «محتوا، پادشاه است» با توجه به فرم رسانههای کنونی و تقاضایی که از سمت مخاطبان وجود دارد، محتوا حرف اول را در زمینه ارتقا یک برند میزند اما چیزی که در این بخش تعیین کننده است و محتوا را تبدیل به «پادشاه» صفحه بازی میکند، شناخت انواع آن و به کارگیریش در جایگاه درست است. محتوای تاثیرگذار، محتوایی است که در زمان مناسب، با اطلاعات مناسب و در بستر مناسب منتشر شود. محتوای مناسب در حوزه روابط عمومی، برند شما را تبلیغ نمیکند، بلکه آن را از طریق رسانههای سنتی و مدرن به مخاطبان «معرفی» میکند و ارزش کالا یا خدمات ارائه شده را با شیوه روایتی مختص پیآر گسترش میدهد.
تیم تولید محتوای ما در آژانس روابط عمومی پرسش، محتوایی متناسب با نیاز برند شما تولید و در رسانههایی مرتبط با آن منتشر خواهد کرد اما این تمام کار سرویس محتوا نیست! پس از انتشار محتوا، شما آمار مکتوب و دقیقی از رسانههای کار شده و تعداد بازدید آنها دریافت خواهید کرد. این آمار در بازههای زمانی مختلف به روزرسانی شده و در اختیار شما قرار میگیرد.
پایش رسانهای
اخبار مربوط به شما و رقبایتان چطور دیده میشود؟ اصحاب رسانه در مورد برند شما چه میگویند؟ بازتاب کالا یا خدمات شما در رسانهها به چه صورت بوده است؟ رقیبانتان چطور در رسانهها ظاهر شدهاند؟ جایگاه شما نسبت به رقبا کجای اخبار قرار دارد؟ پاسخ تمام این سوالات در دست تیم پایش رسانهای ما است!
تیم پایش رسانه آژانس روابط عمومی پرسش یک تیم با عملکردی بیست و چهار ساعته است! سیستم هوشمند پایش رسانهای پرسش (PIMS) با اتکا به هوش مصنوعی مثل یک نگهبان بیست و چهار ساعته، تمامی رسانهها را رصد میکنند و هرجایی که اسمی از برند شما باشد آن را جهت پردازشهای دقیقتر در اختیار تیم پایشرسانهای ما میگذارد که با دقت تمام جزئیات آن را بررسی و در قالب یک گزارش کامل برای شما ارسال میکنند. استفاده همزمان از نیروی انسانی و هوش مصنوعی عملکرد این تیم را تبدیل به عملکردی بینقص و با دقتی کمنظیر کرده است. این گزارشهای دقیق علاوه بر این که جایگاه شما را در رسانهها مشخص میکند، به پیشبینی بحرانهای رسانهای و حل بهتر آنها نیز کمک میکند.
مدیریت رویداد رسانهای
رویدادهای رسانهای یکی از بهترین نقطهها برای استحکام رابطه میان برند و رسانه است اما همین رویدادها میتوانند در نقش یک چاقوی دو لبه عمل کنند و در صورتی که به درستی اجرا نشوند باعث گسست میان برند و رسانه باشند.
تیم اجرایی پرسش، رویدادهای رسانهای شما را از صفر تا صد، به بهترین شکل برنامهریزی و اجرا میکند. این تیم از پیش از مراسم تا پس از آن در کنار برند شما است تا تصویری که شایسته برندتان است را در رسانهها ایجاد کند و رویدادی درست متناسب با نیاز برند شما را اجرایی کند.
مدیریت بحران
در عصری که ارتباطات در دست رسانههای مدرن است، هیچ برندی نمیتواند مدعی شود که هرگز دچار بحران رسانهای نخواهد شد! شایعات، اخبار اشتباه و نظرات مقرضانه میتوانند برای برند شما آنچنان بحرانی در رسانهها ایجاد کنند که تا مرز از دست دادن آن پیش بروید اما نگران نباشید! ما، در بحرانهای رسانهای، کنار شما هستیم تا هرآنچه را که لازم است برای خروج برند از بحران و تثبیت موقعیت آن در حالت پیش از بحران، انجام دهیم.
تیم مدیریت بحران آژانس روابط عمومی پرسش از کارشناسانی تشکیل شده است که بحرانهای رسانهای بزرگی را برای برندهای مطرح جهان مدیریت کردهاند. این تیم در سه مرحله با شما همراه خواهد بود:
- پیش از بحران و زمانی که نشانههای شروع بحران در رسانهها دیده میشود، این تیم وارد عمل شده و با پیشبینی وضعیت، استراتژیهای لازم را متناسب با برند و موقعیت آن، طراحی میکنند.
- هنگام بحران با پیادهسازی استراتژیای که از پیش تعیین شده، برند را همراهی میکنند تا هرچه سریعتر و به بهترین روش ممکن از بحران خارج و به حاشیه امن خود در رسانهها، برگردد. در این مرحله در صورت لزوم استراتژی تغییر پیدا کرده یا گستردهتر میشود.
- پس از بحران و زمانی که برند از وضعیت پیشین خود فاصله گرفته است، این تیم با همراهی سایر بخشها موقعیت برند را در حالت امن و سفیدش تثبیت میکنند تا اطمینان حاصل کنند که ریسک بحران تا حد ممکن از برند دور شده است.
ارتباط رسانهای
هدف ما، به عنوان یک آژانس روابط عمومی، ایجاد یک موقعیت موجه برای برند در سطح رسانه است. چنین چیزی بدون ارتباط موثر با رسانه و اصحاب آن ممکن نیست. تیم ما به برند شما کمک میکند تا ارتباطی که میان برند و رسانه وجود دارد ارتباطی موثر، زنده و پویا باشد. آژانس روابط عمومی پرسش مادامی که پل ارتباطی میان برند شما و رسانهها باشد، این ارتباط را در بهترین حالت خود ایجاد و حفظ مینماید.