۵ اصل مهم در کار روابط عمومی

روابط عمومی در نظر مخاطبین مختلف، به شیوه‌های گوناگون تفسیر می‌شود. به باور اکثریت، این...

پایش رسانه‌ای چیست و چه اهمیتی دارد؟

اعتبار و شهرت (خوشنامی) در دنیای تجارت و کسب‌وکار خیلی سخت به دست می‌آید و...

مهارت‌های مورد نیاز روابط عمومی و فرصت‌های شغلی مرتبط

بسیاری از ما در جستجوی فرصت‌های شغلی با شنیدن عناوینی مثل «مدیر روابط عمومی»، «کارشناس...

چرا کسب‌وکارها باید انتشار و تولید محتوا را جدی بگیرند؟

میان تعاریف متعددی که از روابط عمومی می‌شود، یکی از پرکاربردترین آنها، معرفی روابط عمومی...

بحران Airbnb و داستان EJ

شرکت Airbnb در حال حاضر یکی از محبو‌ب‌ترین پلتفرم‌های اجاره و رزرو اقامتگاه و خانه...

ناکارآمدی روابط عمومی در مدیریت بحران بوئینگ

دنیس مولنبرگ در روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ و پس از ناکامی در مدیریت دو بحران،...

رویداد اسنپ اکسپرس؛ رونمایی از گزارش بازار کالاهای سوپرمارکتی

رویداد اسنپ اکسپرس با موضوع گزارش سالانه بازار کالاهای سوپرمارکتی در مرداد ماه سال ۱۴۰۱...

بحران روابط عمومی را چگونه می‌توان مدیریت کرد؟

سازمان‌ها و کسب‌وکارها در ارتباط با فرایندهای انسانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… گاهی با مفهوم...

بررسی ۸ مزیت پایش رسانه‌ای؛ ضرورت‌های پایش دائمی

رصد، نظارت یا پایش رسانه‌ای، همگی واژه‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را به عنوان معادل...

انواع روابط عمومی در کسب و کارهای مختلف

چه فعالیت‌هایی را می‌توان به عنوان یک کار پی‌آری یا روابط عمومی حساب کرد؟ اصولا...