رویداد اسنپ اکسپرس در مرداد ماه سال ۱۴۰۱ با هدف رونمایی از اولین گزارش سالانه کالاهای سوپرمارکتی توسط این برند برگزار شد. این رویداد که با همکاری آژانس روابط عمومی پرسش در خانه کارمان تهران برگزار شد، با توجه به ماهیت آن در چند مرحله به سرانجام رسید.

اسنپ اکسپرس ابتدا درخواست خود را مبنی بر برگزاری این رویداد برای آژانس پرسش ارسال کرد. آژانس پرسش نیز بلافاصله با تشکیل تیم مربوطه، برای انجام مذاکرات و دریافت اطلاعات بیش‌تر، جلساتی را با اسنپ اکسپرس برگزار کرد. در پایان این جلسات، دو طرف برای برگزاری این رویداد به توافق رسیده و اطلاعات تکمیلی در اختیار تیم برگزاری رویداد آژانس روابط عمومی پرسش قرار گرفت.

بلافاصله پس از دریافت این اطلاعات تیم برگزاری رویداد شروع به نوشتن پروپوزال و هماهنگی بخش‌های متفاوتی برای برگزاری این رویداد کرد. پروپوزال مربوطه شامل بخش‌های گوناگونی مثل پیشنهاد مکان برگزاری رویداد، پیشنهاد روند برگزاری آن، پیشنهاد پذیرایی‌های متفاوت و … بود. به موازات تیم برگزاری رویداد، تیم ارتباط رسانه‌ای نیز فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به موضوع رویداد و اهداف آن، فهرستی از بهترین رسانه‌ها و خبرنگارانی که برای این رویداد مناسب بودند تهیه کرد. پس از تعیین زمان دقیق برگزاری رویداد و تعداد خبرنگارانی که آمادگی دعوت از آن‌ها وجود داشت، تیم ارتباط رسانه‌ای لیست آماده شده را اولویت‌بندی و هماهنگی‌های لازم را با آنان انجام داد.

تشکیل جلسه مدیا ترینینگ (Media Training) توسط آرش برهمند، مصطفی محمودی و ثمین لقایی از آژانس پرسش با مدیران ارشد اسنپ اکسپرس، گام بعدی در مراحل مقدماتی این رویداد بود تا در روز مراسم ارتباطی درست و موثر بین برند و رسانه شکل گیرد و از سوء تفاهم‌های احتمالی جلوگیری شود.

همین‌طور تهیه فایل‌های فیزیکی و دیجیتالی‌ای که در رویداد به نمایش گذاشته شد با هماهنگی و همکاری آژانس پرسش و اسنپ اکسپرس انجام شد تا بیش‌ترین تجانس بین بخش‌های این رویداد وجود داشته باشد. از آن جایی که این گزارش اولین گزارش بازار کالاهای سوپرمارکتی بود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و شکل ارائه گزارش و طبقه‌بندی گزارشات گردآوری شده بسیار مهم بود.

در روز رویداد نیز تیم اجرایی آژانس پرسش با حضور در محل برگزاری و هماهنگ با پروپوزال ارائه شده، به روند انجام رویداد و اجرای درست فرآیندها و برنامه‌هایی که از پیش مشخص شده بود نظارت داشت. شناخت تیم اجرایی پرسش از رسانه‌ها و افراد حاضر در رویداد توانست مدیریت این رویداد و چرخش اطلاعات را به طور چشم‌گیری آسان و موثر کند. این تیم تا ساعتی پس از پایان رسمی رویداد، در خانه کارمان حضور داشت و بخش‌های تکمیلی رویداد را انجام داد.

مرحله پایانی برگزاری این رویداد پس از پایان آن و در روزهای بعد، آغاز شد. در این مرحله تیم پایش رسانه فعالیت خود را آغاز کرد تا اخبار و بازخوردهای موجود از این رویداد را مورد بررسی قرار دهد. پس از پایان فرایند پایش اخبار، نتیجه این بررسی و داده‌های جمع‌آوری شده در قالب یک فایل پاورپوینت و یک فایل اکسل در اختیار مدیران اسنپ اکسپرس قرار گرفت. هر کدام از فایل‌ها شامل گزارشات کمی و کیفی از رویداد انجام شده بودند که به صورت دقیق سطح پوشش اخبار، حوزه فعالیت رسانه، میزان تاثیرگذاری آن و اطلاعات جزئی دیگر را شرح داده بودند.