در اردیبهشت ۱۴۰۱ دوستانمان در گروه سرمایه‌گذاری توسن با پرسش پی‌آر تماس گرفتند تا برای برگزاری یک مراسم رونمایی آنان را همراهی کنیم. جلسات توجیهی میان ما و توسن برگزار شد و خیلی زود به نتیجه‌ای مشترک برای برگزاری رویداد رونمایی از دیار دیجیتال رسیدیم.

رویداد دیار دیجیتال

پس از توافقات اولیه، پرسش پی‌آر کار خود را در سه مرحله شروع کرد:

پیش اجرا (pre-event)

در این مرحله تیم اجرایی ما مراسم را از ابتدا تا انتها طراحی و روند آن را برای تایید نهایی در اختیار گروه توسن گذاشتند. پس از تایید تیم توسن و تعیین تاریخ و ساعت برگزاری، تیم ارتباط با رسانه وارد اجرایی کردن اولین گام شد و با تهیه لیستی از رسانه‌های مرتبط و دعوت آن‌ها به مراسم کار خود را شروع کرد.

اجرا (event)

تیم اجرایی در گام دوم، حضور پررنگ‌تری داشت و با پیگیری‌های لازم، روند طراحی شده اولیه را به مرحله اجرا رساند. این تیم تا چند ساعت پس از اجرای مراسم هم در سالن حضور داشت تا مطمئن باشد که همه جزئیات به درستی پیش می‌رود.

پسا اجرا (post-event)

مراسم تمام شده بود اما کار پرسش پی‌آر همچنان ادامه داشت. حالا وقت آن بود که تیم پایش رسانه کار خود را شروع کند و با رصد رسانه‌ها، پوشش خبری دیار دیجیتال را بررسی کند. این تیم کار خود را در قالب یک گزارش کامل و با جزئیات به گروه توسن ارائه داد و به این ترتیب پرونده یک مراسم دیگر هم، در پرسش پی‌آر، به خوبی بسته شد.

امیدواریم تا باز هم در بخش‌های مختلف با دوستانمان در گروه توسن همکاری کنیم.

دسته‌بندی‌ها:آنچه انجام داده‌ایم